Peoples minds.
referenties

  • BCC NEDERLAND

    "Ik ben zeer positief over de strategische opdracht die Peoples Minds voor BCC heeft vervuld. Doel was om te veranderen in een consumer excellence-organisatie met de juiste marktpenetratie. Peoples Minds hielp BCC met de consumer centric positionering en additional consumer value. Ze hebben een onderscheidend dienstenaanbod met nieuwe bedrijfsmodellen gecreëerd. Ik ken Peoples Minds als een strategisch bureau met brede kennis van consumer excellence en de nodige ervaring met verandermanagement. Hun focus, professionalisme, resultaatgerichtheid en positieve instelling zal ieder bedrijf helpen dat wil veranderen en zijn doelen wil behalen. Met de hulp van Peoples Minds is BCC er klaar voor om de komende jaren veel vooruitgang te boeken.”

    Pascal Maire
    Pascal MaireManaging Director BCC
  • ANCHORMEN

    “Ik heb de co-creatie sessies met Peoples Minds om de marketingstrategie en het B2B- en B2C-aanbod van Anchormen te bepalen, als zeer positief en constructief ervaren. In korte tijd hebben we enorme stappen gemaakt, precies wat we nodig hadden. De consultants van Peoples Minds zijn krachtige zakelijke denkers, onvermoeibaar en een plezier om mee samen te werken. Een strategische partner die ik aan alle bedrijven met ontwikkelambities kan aanraden!”

    Rutger Wetzels
    Rutger WetzelsPartner at Anchormen
  • ING PRIVATE BANKING

    "Peoples Minds consultants zijn gepassioneerde professionals. We hebben hen ervaren als een zeer gedreven sparringpartners die de klant en de klantbeleving altijd centraal heeft staan. In de brainstorm met Peoplesminds mbt clubgevoel hebben zij ons middels het 4C model laten zien hoe we het leven voor de klant makkelijker, beter en leuker kunnen maken."

    Stefanie Colnot-Gemmeke
    Stefanie Colnot-GemmekeSr. Customer journey expert ING Private Banking
  • WARMTESERVICE

    "Peoples Minds, bij ons vertegenwoordigd door Michel la Pierre, heeft tijdens brainstormsessies de visie op de toekomst van Warmteservice concreter gemaakt. Een inspirerende man, die scherp is zodat hij onze organisatie doorgrondt en van goede strategische adviezen heeft voorzien. Klantbeleving is zijn expertise en passie. Voor een (van oudsher) groothandel als Warmteservice die getransformeerd is naar een multichannel organisatie met zowel B2B als B2C klanten, is hij de juiste sparringpartner op het juiste moment geweest. Inmiddels hebben wij aan de hand van de adviezen van Peoples Minds (Michel) mooie stappen gezet."

    Berry de Bruin
    Berry de BruinMede eigenaar en marketing directrice