Travconnect.nl: La Pierre van start met Peoples Minds

Michel La Pierre is van start gegaan met zijn nieuwe bedrijf Peoples Minds, een strategisch adviesbureau dat bedrijven helpt 100 procent ‘consumer centric’ te worden. ‘Onze doelgroep bestaat uit bedrijven die zien dat de consumentenrevolutie gaande is, maar niet precies weten hoe ze hier op kunnen inspelen’, zegt La Pierre, die hiervoor bij Webloyalty werkte. ‘Consumenten hebben de macht, door innovatie en een breed aanbod op de markt. Zij zoeken producten en dienstverlening met persoonlijke toegevoegde waarde – hoe, wanneer en waar zij het wensen.’ La Pierre is ervan overtuigd dat gezonde groei alleen mogelijk is door loyale klanten. En daarvoor zijn waardevolle relaties met consumenten noodzakelijk. ‘Wij ondersteunen bedrijven die het leven van consumenten beter, gemakkelijker en leuker willen maken. Daarvoor is een consumentgerichte balans nodig tussen de 4C’s, een uniek model van Peoples Minds: consumer offer, journey, experience en intimacy. Wij bedenken scenario’s die de toekomst van het nieuwe consumer centric bedrijf laat zien en hoe je daar gefaseerd naartoe groeit. Wanneer er gekozen word voor het scenario, of gedeeltes hiervan, dan leid Peoples Minds het implementatietraject naar executie. Veel bedrijven focussen nog op commercie. Maar als je je richt op loyaliteit via waardevolle relaties, de commerciële resultaten vanzelf volgen. Hiervoor is anders denken en handelen nodig en dat is waar wij bedrijven mee helpen.’ Bron: travconnect.nl

Recent Posts

Leave a Comment

nederland-medianieuws